00:00
00:00
View Profile ShrimpFryRlCE

Recent Movie Reviews

37 Movie Reviews

To Be Honest

TBH, That dragon animation and alot of the stuff you put in there probably couldn't be done by a whole lotta famous animators on this webstie BUT PLOT... terrible. It was painful to watch because it was so boring even though I could tell you put alot of effort in this. work on trying to make it funnier, and not as monotone. It was too long and no twist at the end. PEEPO WANT TWISTS

niceeee

this deserves a 5 and no less =\ i dont see why the score isn't over 4. really great art and sounds, animation was smooth and plot was quite original. good job!

holy shit

LMFAO for a left4dead player, this has gots to be the funniest thing ever posted, goodjob! :O

Recent Game Reviews

17 Game Reviews

HOLY CRAP

HOLY CRAP MAN THIS GAME IS INSANE!! o_O iono how u peeps program this stuff XD too bad i hated the game.. but u cant deny the flash skills XD it just worked too slow i guess is the main thing.. but im really impressed with the whole after effects of the blaster thingie on the cars

dz2001 responds:

thanx ^^

WTF?!!?

I Love your game man... but it's glitches are a bitch... every time i get to day 3 my gun stops working and when i click it doesn't shoot -.- this happend 3 times and i just gave up cause i couldn't move on anymore...

Wow..

Holy crap man, i think my dick barfed out some food >>_>> that shaver thing was gross as hell man XD and the way ur reviews look like they comin XD u might get underdog or review crew pick XD good job man, that was nasty yet amusin XD

Recent Audio Reviews

4 Audio Reviews

hahah i like this

i like this, very chill... i would like to make a flash out of it one day if i have time XD

curriemaster responds:

Great man, go for it! Thanks for the review :).

=P best circus song i can find

ill use this for my flash, Pico Visits Neverland =) so dont b supprised if it's used in 1 submmission... though it mite get blammed so who knows =P

Wow, i love it =p

if i ever make a love kinda flash ill use this =p >_< till then im just gonna make retarded stuff

Bringing Education to newgrounds one flash at a time!

29, Male

flashguy?

iono

meep

Joined on 1/19/06

Level:
13
Exp Points:
1,680 / 1,880
Exp Rank:
26,426
Vote Power:
5.49 votes
Rank:
Safety Patrol
Global Rank:
26,330
Blams:
121
Saves:
248
B/P Bonus:
6%
Whistle:
Normal
Medals:
5